woensdag 18 maart 2009

We zijn onderweg naar Afrika

onze trip naar Genoa is goed verlopen, zijn dinsdagavond laat aangekomen op de camping. het eerste plan was te overnachten in milaan maar de buurt was niet alles ... daffy heeft het goed gedaan, hebben vlot verkeer gehad, maar 1 keer vol in de remmen moeten gaan voor een auto met pech (na bocht in afdaling).
hebben lekkere pasta en pizza gegeten en vandaag genoten van de zon (+20 graden) en bier op terraskes. zitten nu op boot voor 24 uur richting tunis, met een beetje vertraging, om al te wennen ... hebben een super kamer, een suite, wel niet al te veel bij voorstellen, wel een schitterend zicht (gelegen op de boeg ...).
internet aan boord is traag en duur dus beantwoorden mails en posten de eerste fotos de komende dagen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk is jullie avonuur begonnen. Ik kijk er al naar uit om al jullie verhalen mee te volgen! Geniet ervan.

Dikke x
Stefanie

Anoniem zei

genieten met volle teugen en voorzichtig zijn.

Unknown zei

Zie het al helemaal voor me, tof. Ga vooral door met schrijven en foto's. Succes en veel plezier!

XXX Stef(Soest)

Anoniem zei

Goed bezig - maar voor het weer had je evengoed in Belgie kunnen blijven! Sinds jullie vertrek is het schitterend weer geweest... Niet dat ik denk dat er een verband is natuurlijk.

Rij rustig verder en doe niet te zot.

S&L

Anoniem zei

Missing you already ;-)

Anoniem zei

oh klinkt super; vollen bak genieten maar, een terraske doen mmmm ik denk dat ik afkom
dikke knuffel

Anoniem zei

als dat zo verder gaat met de terrasjes en het zonnekloppen dan schrijf ik me ook in, klinkt bijna als een reis van Lauwers .... :-)
kussen

Anoniem zei

Ziet er plezant uit : lekker eten, pintjes drinken ... Denken er al aan Daffy na jullie reis in te huren voor ook zo'n plezierreisje. Goede reis, veel zien en van alles genieten maar vooral voorzichtig zijn.